Ton van Loon spreker op het kennisevent EFMI Food Retail Outlook 2019

Woensdag 5 september a.s. zal onze algemeen directeur Ton van Loon spreken bij het kennisevent EFMI Food Retail Outlook 2019.

Wilt u het Nederlandse supermarktlandschap scherp op het netvlies hebben? Bent u op zoek naar concete input voor uw jaarplannen? En wilt u optimaal voorbereid aan de start verschijnen van de jaargesprekken met uw handelspartners? Kom dan naar de EFMI Food Retail Outlook! 

Thema’s
Tijdens de 6e editie van dit kennisevent van EFMI Business School staan onder andere de volgende managementvraagstukken centraal:

  • Wat zijn de kernontwikkelingen in het supermarktlandschap (fysiek en online)? Hoe presteren AH, JUMBO en de andere formules in termen van hun customer performance, hun omzetten per m2 en hun winstmarges? En zorgt operatie ANIKO voor een comeback van ALDI in Nederland?
  • Wat zijn de uitdagingen voor zelfstandig ondernemers in de komende jaren? Hoe ontwikkelt hun performance zich? En welke impact hebben hun online operaties onder aan de streep?
  • Wat zijn de belangrijkste prijs- en promo- trends en insights?
  • Wat is de visie van ALBERT HEIJN op de NL-foodmarkt? Hoe kijkt de marktleider uit Zaandam naar de toekomst? En wat betekent dat voor leveranciers?

Munitie
Aan het einde van de dag heeft u munitie voor uw visievorming, uw jaarplannen en uw jaargesprekken.

Kortom, deelname aan de EFMI Food Retail Outlook is een uitstekende ‘investering’ in uzelf en uw organisatie. Bent u er ook bij? Kijk op de website van EFMI voor meer informatie. U kunt zich hier aanmelden.